Lördag kväll

Gjorde en rokad uppe i sovrummen idag. For till Karlskoga i morse och hämtade en växa-säng till stora bruttan. Ställde in sängen i vardagsrummet under eftermiddagen för att kolla reaktionen och det blev ett spännande äventyr att klättra i, klättra ur, lägga i gosedjur, kudde, filt och så börja om med proceduren. Chansningen att byta till vanlig säng verkar ha slagit väl ut... Nattningen fungerade ungefär som vanligt och förhoppningsvis förflyter natten i lugnets tecken. Spjälsängen hon huserat i tills nu flyttades in i vårt sovrum för att lillasyster vuxit ur vaggan. Verkar funka fint det med! Inte ett knyst sen åtta-snåret.
 
När jag ändå befann mig i civilisationen idag hoppade jag in på Telia för att byta abonnemang. Mitt (hutlöst dyra) gick ut nu i maj så det var dags. Fick med mig en blåtandshögtalare från Marshall hem som tack för att jag satte min kråka på ett 24-månaders slavkontrakt med Telia. Grymt snygg är den i alla fall!
 
 
Jaha, strax nanna kudden, nattinatt!

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0