Kli

Det börjar klia lite i fingrarna när det gäller bloggen igen. Har varit frånvarande ett tag nu. Har brottats med vad jag vill och inte vill dela med mig av på ett så öppet forum som en blogg ändå är. Jag vill inte bli för opersonlig samtidigt som jag vill hålla lite på den privata sfären...Och jag vill inte ha en lösenordsskyddad blogg, de som vill läsa får läsa utan krav. Kommentarer lämnas helt frivilligt, vill man bara smyga och tassa runt här gör man det.
 
Dessutom har jag funderat (och funderar fortfarande på) en hel del på bilden vi målar upp genom sociala medier. Hur blir jag bedömd utifrån det jag visar upp här? Som en människa med fel och brister som alla andra hoppas jag, inte perfekt och polerad.
 
Men, hur som helst, det känns som att det är dags att börja visa sig här på Hazelhill igen. Vi får se vad det blir, en hel del vatten har hunnit ju rinna under broarna sen sist jag bloggade. Med-, och motgångar, sorg och glädje har gått hand i hand ett tag nu. Å det är väl så livet är. 
 
 Nu vaknade stora spöket, dags att jobba!
 
 

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0