Ännu en dag att lägga till handlingarna

Så där då. Måndagen snart avklarad. Dagen startades med en vända i babygymmet för Violan och några vändor Wordfeud för egen del. Låter så jäkla gött när hon ligger och tjoar och sparkar i gymmet. Börjar bli stora tjejen nu, något som märktes ännu tydligare idag när vi var och hälsade på hennes alldeles nykläckta polare A. Hinner hända en hel del på de där 3 månaderna.
 
Annars så försökte jag väl börja mitt nya liv idag (som vanligt på måndagar!). Gick väl sådär eftersom det var värsta kalasfikat hemma hos Violas nya polare. Å jag är inte den som tackar nej till lite fika! Blev väl i alla fall en rätt så rask promenad runt byn efter det så det ballade väl inte ur helt och hållet med det där nya livet som skulle påbörjas.
 
Nu ska jag plöja några tanttidningar!
 
Tudelu!
 
/ A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0