Prinsessan på ärtens öden och äventyr

Nån som kan svara på följande?

Varje morgon jag ska till jobbet = medvetslös, totalt stendöd och knappt kontaktbar.

Varje morgon man kan unna sig en sovmorgon = vaken innan tuppen och löser korsord.

Som i morse, ljust ute, slog upp ögonen och det kändes som att "ja, men nu har jag nog sovit länge, klockan måste vara typ 9, MINST!". På med morgonrock, vagga ner till köket, kolla klockan, öh. 05.41. Jaha, vilken sovmorgon!
Okej, okej, jag gick visserligen och lade mig runt halv tio igår, men ändå! Gnäll, gnäll, gnäll.

Idag blir det förhoppningsvis en femte vända med rollern i taket i "nya" sovrummet. Vore ju skönt att kunna flytta in där snart.
Å så blir det bullbak!
Det ni!

Långhelga har börjat!

/ A (a.k.a. Prinsessan på ärten)


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0