Nykittad

Idag blev det premiärshopping av kläder till nytillskottet. Har ju "bara" inhandlat barnvagn än så länge, har känt att kläder och så kan vänta. Men, jag och fadern till ungen sprang på några passande paltor idag. Ett stycke pyjamas (eller ska vi kalla det trendig one-piece?) med texten Stinky på bakvagnen och en fin bild på självaste Stinky på framsidan. Ett plagg noga utvalt av den blivande fadern. För att matcha bondlurkarna till föräldrar blev det även en body med ett gäng glada bondgårdsdjur som vältrar sig i lera. Mitt i prick!

Det där med bondgårdsdjur börjar dessutom stämma in med min egen gångstil, kom på mig idag med att köra modell anka. Har väl avancerat från bondgård och anka till savann och elefant lagom tills det är dags för nedkomst!


Trevlig helg!

/ A

Kommentarer
Postat av: annelii

Kul! Precis en sån stinkydress fick jag av ungdomarna på jobbet. Blir väl mer shopping för er framöver. Dyrt med bebis!

2012-05-11 @ 21:42:44
Postat av: Hazel

Då kan de matcha varandra bebseluringarna! :) Börjar det inte röra på sig för dig snart??

2012-05-11 @ 21:59:54
URL: http://hazelhill.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul! Grattis Annie! =) När det dags?

2012-05-28 @ 20:26:34
URL: http://www.eyeline.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0