Nästa år!

Jaha, då var vi där igen och jag skulle varit där. På plats i Berga by, nervös och förväntansfull. Men, det blev inget i år. Igen. Följer loppet med grötfrulle (passar väl en skidåkare??) från tv-soffan iförd morgonrock istället. Har efter ett vad blivit skyldig ett antal 3-rätters middagar under årens lopp efter som jag utlovat Vasaloppsstart. Åker på det i år, igen! :-)

Men, nästa år så! Kanske ska ta i och utlova en svensk klassiker? Eller? Någon som känner sig sinnad att joina?

Nu pratar Vasaloppsreportrarna med en som inte kommit i väg i spåret än. magproblem tydligen. "Jag har fått springa lite på toa". Skithugg i skidspåret, hua, inte så lockande! Trassla med skidor och trikåer.

Sådär, gröten uppäten, dags för kaffi!


Flygfältet i Höjda, perfekt för att öva Vasaloppsstarter! Va' vass jag kommer bli!

/ A



Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0