I väntans tider

Idag är det 2 veckor kvar till BF, känns som en lite magisk gräns. En farligt magisk gräns, för nu börjar jag bli rastlös. Komsi, komsi lilla bebis. Samtidigt så talar förnuftet, det går inte att skynda på. I värsta fall är det ju hela FYRA (!) veckor kvar. Spännande är det i alla fall. Har någon slags känsla att det är fredag 6 juli som det kommer att ske. Visserligen har jag inga som helst belägg för varför det skulle bli just så men KÄNSLAN säger det.

Får helt enkelt lägga lite band på mig själv. Fortsätta köra på som vanligt och inte haka upp sig.

Nu blir det en köpp kaffi innan tvätt, städ och blomplantering!

/ A

Kommentarer
Postat av: Emma

Å vad spännade, Ella kom en dag innan bf. Vet ni om det blir en tjej eller kille?

2012-07-01 @ 16:36:58
Postat av: Annie

Ja, det börjar bli riktigt spännande! Men samtidigt väldigt overkligt. Vi har inte tagit reda på vad det blir, det får bli en glad överraskning, spelar ju ingen roll vad det blir. Tog ni reda på kön?

2012-07-01 @ 19:56:19
Postat av: Emma

nej vi tog inte heller reda på vad det skulle bli. Jag gick hela tiden runt och sa att det blir nog en pojke fast jag inte hade en aning över huvudtaget. (Innerst inne förstod jag då att det skulle bli en flicka för jag sa så :-) )

2012-07-03 @ 14:03:42

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0