Update

Vi tar en liten punktlista för att hålla den trogna läsarskaran uppdaterad. Så att ni inte tror att jag dött eller dylikt.

- Det har skett en explosion! Lokal expansion av magtrakten, nu är det liksom ingen tvekan om att det är något på g. Folk behöver inte fundera på om man är lönnfet eller om det är en bulle i ugnen.

- BM säger att jag är normal. Till och med så normal att jag ligger precis på medellinjen, har fina värden osv. Medelsvensson, that's me.

- Renoveringsprojektet jag rev igång häromveckan fortskrider. Kanske inte i den takt jag önskar, fick ett litet mentalt sammanbrott i helgen och var nära att gråta en skvätt över takmålningen. Men ändå. Fick dessutom en färgklick rätt i ögat, stor som en saftig måsskit. Trodde jag blivit blind ett tag men det redde upp sig. Skönt, har ju liksom flaskbottnar sen innan, blind på ena ögat hade blivit en grej för mycket att tackla just nu.

- Den här tapeten kommer att sitta på ett noga utvalt ställe i det framtida sovrummet (a.k.a. renoveringsprojektet jag brukar gråta lite över). Hanna Wernings Fantasia. Ser ni Mickel?



- Gröna syrliga äpplen is the shit just nu. Ett nytt beroende. Smaklökarna slår frivolter och saliven börjar spruta bara jag tänker på dem!

- I morgon ska jag och Lilla E inta verandan på Hälleforsortens Ryttarförenings klubbstuga och spana in alla duktiga flickor som ska träna med sina pållar. Tippar på att vi hinner fika en sisådär fyrtielva gånger också under tiden det spanas.

- Å som vanligt ska jag nu upplysa om att jag ska gå ut och gå med hunden, så vet ni! 

That's it just nu (gud vad jag ska svänga mig med engelska uttryck då!).

Frid!

/ A



Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0