History in the making

Alltså, jag har min första semester. Nånsin! Ibland känns det lite smått kriminellt, får jag verkligen vara hemma så här och bara skrota?

Har gjort mitt bästa denna vecka för att varva ner och inte känna stress eller press. Inga måsten. Går ganska bra än så länge! Nästan för bra kanske, börjar nästan bli som en sån där tokig tant som bor med 14 katter och bara pratar med dem. Har ju mest haft sällskap av hunden, katterna och hästen den här veckan. The crazy catdoghorselady det är jag det! Min sambo som befinner sig annorstädes under veckorna frågade mig på telefon igår om jag börjar bli rastlös. Nja, det tycker jag inte, förutom att jag tagit tre promenader med hunden, ridit, sprungit 4 km, sett två filmer och läst en halv bok. Rastlöst? Snarare en form av avslappning.

Well, enough said.

Nu ska jag fortsätta att göra typ ingenting.

// A


Kommentarer
Postat av: annelii

Good 4you! Önskar dig en behaglig första semester. Bjuder in på en kväll i nya lyan under senare tillfälle då coctailpartyt inte dög;)

Kram crazy Karina

2011-06-22 @ 11:43:41
Postat av: Linda

Bara njuut! Det är du värd =). Min är slut på lördag -mindre kul för mig i alla fall ! Kraaam

2011-06-23 @ 17:18:16

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0