06.53

Ja, 06.53 slog jag upp mina ögon. Helt otroligt för en morgontrött (och kvällstrött) människa som mig. Tror iofs att det mest berodde på en tät snok och torr käft. Bara att skutta ner till badrummet och dra i några sprut Nezeril. Sen var man som ny igen. Hoppas den här satans förkylningen som envisas med att förfölja mig ger med sig snart!

Har hittills varit djävulskt oproduktiv idag förutom en stärkande promenad med hunden. Tror jag ska fortsätta på slacker-spåret ett tag till, gå och lägga mig i soffan och glo på en film och kanske lura lite. Ska jobba natt i natt så det kanske inte skadar med en liten John Blund-date under dagen... Men, såna viloförsök brukar mest resultera i att man ligger och funderar på allt man borde göra och så måste man upp och studsa igen.

Well, well.

Off to soffan nu!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0