Nu snöar det inte längre

Tack och lov!

Har väl ingen direkt inspiration till att skriva nåt här. Känner mig lite kluven när det gäller bloggandet, vad ska man skriva om liksom? Iofs finns det väl massor, men för det känns bloggen som fel forum. Men, men.

Sen sist då...
Har lyckats ta mig igenom Historia B, har till och med lyckats pricka in ett par VG den här terminen så jag måste ju ha ansträngt mig lite i alla fall. Känns MYCKET skönt att kunna lägga undan plugget ett tag över sommaren för nu börjar det fan gå tungt. Jag vill ha ett jobb, ett liv, en inkomst och lite vardagsrutin tack! Inte panik över allt pluggande man inte gjort och minus på kontot. En termin kvar bara, nedräkningen har börjat.

Pang bom så har det blivit sommar också och jag har fortfarande kvar granriset (som varken har barr eller är grönt) i blomlådor samt julkransen på dörren. Inte en pensée eller annan sommarblomma i sikte än så länge. Får väl nöja mig med ett helt flygfält fullt av maskrosor, ganska vackert det med i all sin enkelhet.

Har hunnit med en tripp till good old Falun och hälsat på min gamla vapendragare H och dagen efter varit på sommarens första (enda?) besök i Herrgårdsparken i Hfs också. Å i torsdags kidnappade vi en 40-åring och åkte på AC/DC på Sthlms stadion, åkte limousine och trängde ihop oss sex personer på 24 kvm. Det gick det med. Kul var det iaf! Somnade, inte helt otippat, helt ovaggad 21.30 på soffan i fredags kväll. Jag som alltid hävdat att jag då minsann aldrig somnar på soffan framför TV:n. Jaja, man är väl inte sämre än att man kan ändra sig!

  

Idag då, ja då är det Sveriges nationaldag, får väl se vad dagen bjuder på. Inget utöver det vanliga skulle jag tro! Grillning och en tur med pållen tillsammans med Lilla E och Stinta är nog det enda! :) Å det är ju inte så dåligt.

Fridens liljor!

// A


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur... ja att det inte snöar längre. ;)



Nu var det längesen vi träffades, skulle vara kul att se dig. Kanske vi kan träffas någon kväll om jg ändå håller till i Hammarn, vad tror du om det? Skulle vara kul om Gonzo o Billy kunde få träffas också. :)



Det måste kännas helt underbart att du bara har en termin kvar på Uni. Fyfan det är bra jobbat!!! Åkt till Örebro under så många år... du ska se att du får ett underbart jobb när du är klar! Det förtjänar du!



Önskar er i Hazelhill en FABULOUS nationaldag! :)



Kramar från oss i Örebro

2010-06-06 @ 12:35:53
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0