Mekanikern

Ja, man skulle faktiskt kunna kalla mig mekaniker i Hazelhill Rallyesports team. Titta bara här vad jag fixade igår. Montering av bakruta. Imponerande va?!?! Okej, okej, jag kanske inte gjorde det heeelt själv, men ändå!

 

Förutom mekaniker så är jag även sponsor till samma team, eller närmare bestämt Biltema-ansvarig. Alla (nästintill) inköp sponsras och övervakas noga av undertecknad. DESSUTOM, är jag peppnings-ansvarig, kock, moraliskt stöd, smakråd, bud samt allmän sidekick. Så jag tycker allt att jag är värd en liten dekal nånstans där det står att miss Hazel eller kanske rentav Gisan (mitt alter ego) sponsrar!

Så det så!

Nu väntar jag bara på att den där bilen med tillhörande förare ska börja prestera i rallyskogen också! :)

// A



Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0