Jag gillar't! Igen!

Kan man annat än gilla Cecilia Blankens. Hur skön som helst!

Läs;

http://blogg.mama.nu/cecilias-blogg/2010/08/16/i-bara-nattlinnet/#comments
"Det är ju en delikat grej det där med pyjamasar och nattlinnen. Det man absolut inte vill ha är ju såna där vuxenkläder med barnmotiv som jag sett ibland. Hur sjukt är inte det? Behåar med nallar? Kvinno-nattlinnen med Nalle Puh? Är inte det lite… pervo nästan. Å andra sidan har jag ingen lust att läsa saga för Bonnie i raff-set heller direkt."

och

http://blogg.mama.nu/cecilias-blogg/2010/08/16/dammsugar-losning/#comments
"Eftersom jag verkligen, verkligen, verkligen vill undvika att plocka fram dammsugarhelvetet hela tiden har vi köpt en sån där liten köksdammsugare, Ergo Rapdio eller vad den heter.. Och det visade sig ju vara en fruktansvärt dålig investering. Jag och min syrra snackade på telefon i går och gick loss i vårt hat över Ergo rapido: Den är helt sjukt kass! Man måste ju typ stoppa fram handen med smulorna och MATA skiten – som en HÄST – för att det ska försvinna. Nej. Ergo rapido är gjord för någon som kanske tappar en okokt makaron på golvet någon gång i halvåret. Inte för barnfamiljer."

Kanske jag som är trött o sjuk i skallen men skrattar det gör jag varje gång jag kikar in hos Cecilia.

Dessutom är tapeten i dammsugar-inlägget DJÄVULSKT snygg!

// A


Kommentarer
Postat av: Lina

Fast hon är värdelös på radio när hon var istället för Gry ... (Mix Megapol) ...hmm, när nu det var.

2010-08-18 @ 10:26:29
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Annie

Näää! Ho va ju helskön då mä!

2010-08-19 @ 23:07:07

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0