Livet har lite mer än styrfart

Ja, så är det. Å det är ju gött.

Finns många saker att vara tacksam för nu, dock tänker jag inte bli sentimental och räkna upp dem här! Finns ju även en rad saker att mer eller mindre sörja över men det kommer inte bli nån lista på dem heller! Inga go'bitar här inte. :)

Eller förresten. Ingen ville ju se Precious med mig. Buhu, buhu.

Nä, det här blir bara flum.

Dagen i korthet;

  • Jobb 7-12
  • Lunch, 45 min with my Zed.
  • Promenad 2 h, effektiv gång ca. en o en halv timme, en trevlig halv timme spenderades på E:s trapp.
  • Hfs, hämta hubby och handla, öh, mat.
  • Hem, sitta i soffan i en kvart.
  • Hämta paket på den lokala mataffären.
  • Hämta E x 2 och sen till Nygård och Brukshundsklubben för föreläsning om halta pållar. Ostmacka x 2 intogs.
  • Hem. Bilen tjuter och vrålar mer och mer, när trillar hjulen av?
  • Kvällens färger är röd, grön och vit.
  • Sova?

Tack o hej!

I morgon seglar jag igen! Kommer tillbaka väderbiten och med sjöben på lördag kväll.

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0