Lite mer gnäll?

Ja, nu ska jag gnälla lite mer!

Buhu, buhu, c-uppsats, jag gillar't INTE!

Så, annars så kan jag ju trösta mig med att det kommer att kännas för jäkla gött när det är över och förhoppningsvis kan man vara lite stolt över sig själv. Bit ihop och kom igen. Sen så bjuder den närmaste tiden på en rad roliga saker typ kryssning, lunchdejt med Zed, 30-årskalas, eventuellt lite Winnerbäck-konsert och så är det ju jul snart!

I helgen så blir det nattjobb x 3 och så skriva på uppsatsen så fingrarna glöder, på måndag ska en preliminärversion in för att sen få sin dom på onsdag när vi har "låtsas"-ventilering. Efter det är det förhoppningsvis lite finlir kvar så att vi kan få en riktig ventilering, före eller efter jul. Det spörs.

Sen. Så är det ju faktiskt så att det inte bara är förknippat med ångest att skriva uppsats utan det ger ju faktiskt nånting. Intervjuerna vi genomfört t.ex. har varit superkul att genomföra, intressant och utvecklande. Förhoppningsvis känner våra "intervjuoffer" också att det varit lite givande, är väl inte alltid det finns tid att sitta ner och fundera och reflektera över sin verksamhet. Tror jag i alla fall.

Ja.

Sådärja, nu ska jag hugga tag i intervjumaterialet och komma på något smart och genomtänkt som ger mig (oss) åtminstone G!

Trevlig helg!

// A

Kommentarer
Postat av: Pilli

winnerbäckkonsert=helt rätt!! 12 december i örebro, dit ska vi - faan vad jag längtar!!!

2009-11-20 @ 10:48:49
Postat av: Annie

Ja, vi funderar starkt på det! :)

2009-11-20 @ 11:01:12
URL: http://hazelhill.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0