En burk med glädje

Idag har jag funnit glädjen på Mulles Loppis i Degerfors, en hel burk till och med! 10 kronor var ett lagom pris för en så dyrbar känsla.



Å Gonzo han fick en pipande varmkorv!



Dessa saker och nån klädtrasa till H, en grill och diverse annat "nödvändigt" har inhandlats på en liten Karlskoga(och Degerfors)tripp idag. Huvudändamålet för resan var dock att träffa min barndomsvän U för lite diskussioner om allt mellan himmel och jord... Mycket trevligt och välbehövligt.

Nu sitter jag och väntar på att H ska bli klar så att vi kan åka och käka på Vildmarkskrogen i Hfs, mumma... Sen vankas det jobb, börjar 21.15.

Jaja, det var det. Eller förresten, nästa söndag (21/6) ska jag ( & H) på AC/DC i Gbg. Var väl inte tänkt så från början, men det ska bli mäktigt!

Hoj!

// A

Kommentarer
Postat av: annelii

mhmm, en burk glädje.. Vad kan man tänkas lägga i den?=)

2009-06-16 @ 10:12:34

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0