Några rader

Yes. En efterlängtad uppdatering?

Hade precis tänkt hoppa i mina Tretorn, slänga en korg över arm och ta med vovven i släptåg för att bege mig ut i skogen och leta blåbär. Det ska ju vara helt blått i skogen nu för tiden säger dom som vet... Men, så klart, en störtskur, så jag väntar. Och nu gav det sig. Hm, skulle det inte komma in ett högtryck den här veckan?

Jaja. Helgen bjöd på regn, gott sällskap och en hel del Diggilooande på lördagen. Riktigt kul om ni frågar mig men regn och gräsmatta och massa folk som klafsar runt resulterade i geggiga skor. Kanske inte helt genomtänkt att ha sandaler på sig. Får väl diska dem helt enkelt! Dock var det ett plus med öppna skor, vattnet rann liksom igenom och dessutom innebar kilklack att man kom upp från leran en bit. Ena halvan av vårt sällskap för kvällen hade ett par fina gula sneakers och vita byxor, snyggt till att börja med men efter nån timme så liknade kombinationen mer, för att citera L själv; "jag ser ut som en banana split!". Gult, brunt o vitt.
Showen då? Jodå, den var nog bra. I vanlig ordning lyckas man se cirka 50 procent och prata med folk man träffar på resterande 50 procent av tiden.

Till och från Hfs bjöds det på följande toner, bland annat. Stackars M som var chaufför, hon var nog stendöv efter den här resan! :)



och sånt här...



Två extremer.

Idag är jag ledig, känns välbehövligt. Eventuellt blir det en tur nånstans för lite shopping, lönen kom ju idag och den bränner i fickan. Blir en tur till Bovik och stallet också. Och så blåbär, kanske.


Åh vilken bra bild jag bjuder på här då! Det syns ju nästan vad det är...

Tack för mig hej!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0