Åska, balans och räkor

Mm, tre bra ord för att beskriva denna onsdag.

Åska för att det åskat (ööh)... Självfallet drog både regn och muller igång när jag satt på hästryggen på förmiddagen och försökte hålla balansen. Fick nämligen för mig att det var en bra dag att rida barbacka, bara ca. 15 år sen jag gjorde det sist. Trillade inte av en enda gång men var farligt nära... Min balans är inte i topptrim (?), blir till att öva öva öva. Räkorna då? Jo, ska strax iväg till Bovik för andra gången idag för att leka målarmästare för en kväll, stallet ska fräschas upp och det hela avslutas med just ätning av räkor tillsammans med mina trevliga målarkompisar. Ska bli skoj!

I morgon kväll bär det av till Höljes och debuten på rallycross-EM. Ja, det är ju inte så att jag ska köra direkt (kunde ju ha blivit intressant!), utan bara åskåda. Ska vara något utöver det vanliga tydligen om man lyssnar till dem som varit med förr (till exempel kära H, en veteran i sammanhanget). 3 nätter i skåpet på en blå folka-buss är vad som väntar! Jippi! :)

Nä, dags att styra upp sig inför kvällens bestyr!

// A

Kommentarer
Postat av: Linda

Bin there, done that!! Många puckon kommer du att träffa...=) Hahaha!!

2009-07-01 @ 16:30:02
URL: http://gladgooding.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0