Schysst!

Helgen till ända. Har varit lugnt och skönt. Middagen på Harrys i fredags smakade finemang, lammytterfilé, yummie! Sen blev det firande av broder H i Nora på lördag förmiddag och sen hem och elda som en tok. Idag har jag pluggat och försökt fått kläm på schema och böcker (som kanske märks på förra inlägget... ) och sånt... Börjar ju på Pedagogik med didaktisk inriktning i morgon. Tog en långpromenad i Grythyttan här på eftermiddagen också, gött.

Å så till dagens i-landsproblem; n-tangenten har nästintill lossnat på min bärbara dator! Argh. Jaja.

Sen så vill jag bara säga TACKAR TACKAR till de som nappade på förra inlägget! Åsa B; jag svänger förbi dagis i morgon eftermiddag eller tisdag förmiddag om det är okej!? Och till Madde; tack! Dock hade ju Åsa B två böcker (varav en var den du hade) så det går bra ändå. Men tack i alla fall! Superschysst!

Nähä, tack o hej!

// A

Kommentarer
Postat av: Åsa Bengtsson

Det är bara du ramlar in. Glömde dock att lägga kvar böckerna. Men de finns där i morgon fm.

2009-01-19 @ 16:43:34
Postat av: Karin

På min bärbara är det K-tangenten som krånglar...Funkar varannan gång typ...förbannelse...;)

2009-01-20 @ 18:38:42
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0