Lördag kväll...

... och jag sitter och försöker kika på Melodifestivalsspektaklet och plugga. Låter väl exalterande? Lili och Susie låter som de gjorde förr, Lasse Lindh har enerverande sångröst. Det är väl det jag kommit fram till hittills. Artikeln jag ska läsa till på måndag har jag inte öppnat än...

MEN, i alla fall...

Egentligen har jag ingen som helst inspiration till att skriva här men... ville väl bara önska alla glad ( eller trevlig eller vad heter det???) alla hjärtans dag!

Ja, och så var det gjort... Annars så;

- jobbat.
- eldat.
- långpromenerat.
- borde studerat.
- väntar på H som är på väg hem från norska VM-rallyt.



Tack och hej!

// A

PS... Heat är ju lite goa... Ska rösta på dom...! DS.


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0