Rapport

Praktikveckan slut, ska inte in i morgon eftersom min handledare skulle iväg på andra uppdrag så det blir att pyssla hemma med diverse grejor. Har hunnit ha mina första lektioner idag, 3 st närmare bestämt. Och det gick... bra. Lite mer kött på benen har man ju sen tio veckors-praktiken i höstas, lite skillnad bara i längd på lektionerna, är van gymnasiets 90 och 100-minuters. Nästa vecka faller det också bort dagar eftersom det är påsk och veckan därpå påsklov... Sen är det ju bara 2 veckor kvar på praktiken och fredagen sista veckan går också bort eftersom det är 1:a maj. Snart sommarlov jue!
Nu börjar man ju dessutom se både gräs och grus på sina ställen, MYCKET positivt.

Helgen blir lugn, ska till stallet fredag och lördag. Lördag får jag dessutom sällskap av Lilla E ut på tur och det ska bli himla sköj.

Nä, mer exalterande än så här är inte mitt liv just nu och det lär inte bli bättre, ska nämligen städa!

Hoj!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0