Så var det fredag igen

Veckorna bara rullar på... Har snart läst klart första delkursen i skolan, känns som att man började nyss. Idag är det lön, härligt, härligt men farligt, farligt. Har redan satt sprätt på de första kronorna, de obligatoriska räkningarna låg i en hög på micron och ropade på mig.

Idag ska jag försöka få fason på kalufsen också. Blir nog inga större förändringar, klippa bort lite av det slitna bara... Kan dock inte komma ifrån att jag alltid blir sugen på att göra något radikalt varje gång jag går till frisör. De gånger jag kapat av allt så har jag aldrig blivit 100 % nöjd, så det blir, som sagt, inga stora förändringar idag.

Sämre väder idag också, är ju storm utlovad i helgen. Ursch.

Ha en bra fredag!

// A

Kommentarer
Postat av: Fredrika

hej annie!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG SÖNDAG, HA EN BRA DAG..

KRAM FREDDAN

2008-09-28 @ 08:53:21
URL: http://frefre.bloggsida.se
Postat av: Lina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, MY FRIEND!!!! Ses på fika senare idag eller på ons... Kram kram

2008-09-28 @ 10:20:43
URL: http://jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0