Plugg, fika & svammel

Måndag igen... Vackert väder, några kilo tyngre av tårt- och bullätningen igår, ett examinationsarbete på delkurs 1 i Engelska för lärare som ska skrivas, sjukt mycket promenerande som ska promeneras...

Precis efter att jag postat förra inlägget kom det ytterligare tre fikagäster, 2 halvmetrar och deras ömma moder. Så det vara bara att rycka fram fikat igen! :) Mycket trevligt och oväntat eftersom modern i sällskapet är brutalt allergisk mot katter och hundar, men det gick! Hoppas att J inte kliade ihjäl sig igår kväll...

Nu är det bara ett seminarium kvar på delkursen jag läser sen bär det av på praktik nästa vecka. Tiden rinner iväg, känns som att det var nyss jag började på Uni i Örebro och nu har jag snart klarat av 2,5 år av 4,5. Om allt flyter på så ska jag vara färdig till jul 2010, det är ju SNART! :)

Sådärja, lite promenad kanske?

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0