Nya intressanta händelser i mitt liv

Ja, vart ska jag börja, finns ju så himla mycket intressant att berätta just nu! Eller? Nä, det är nog snarare tvärtom... Allt flyter på i den vanliga gamla lunken, jobb, skola, jobb, skola. Försöker styra upp hemmet lite också mellan varven, är sugen på att förnya lite, allt har sett likadant ut i 2 år snart känns det som. Lite nya gardiner eller så skulle sitta fint. Trodde väl aldrig att jag skulle bli en "gardintant". Har alltid kört på samma gardiner året om flera år på raken. Fast det kanske inte enbart är när det gäller gardiner som jag blivit tant. *blink* Just nu har jag begär efter Åhléns gardiner, gärna med mönstret Florida. Finns som gardin, tapet, kuddfodral, skrivböcker, snoddmapp, boxar m.m....



Så nu vet ni... :)

Dagen bjuder på lite firande av en ung dam, lite promenerande... Kanske något mer...

Intervju med Metallica på Nyhetsmorgon nu... 30 år har dom hållit på, coolt. Man kanske skulle ta o se dom live nån gång, vore grymt. Något att önska sig i födelsedagspresent eller julklapp kanske? Säkert jättelätt att ordna. :)

Hejdå!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0