Kräftkalas

Det stora kräftkalaset är nu avklarat och så här dagen efter så kan man ju bara säga att det blev lyckat! Vi sjöng ( Balladen om Theobald Thor  bland annat!), vi åt, vi drack, vi dansade!

TACK alla goa människor som var här igår och förgyllde vår tillvaro!

Så här såg det ut innan:







... och så här såg vi ut när vi dansade (inte bästa bilden, jag vet, men mobilkamera och mörker går inte ihop så bra);



Hur det ser ut idag vågar jag inte ens visa! :)

Tack för mig, hej!

// A

Kommentarer
Postat av: ToaTirr

Ser väldigt trevligt ut, synd att jag är så enormt allergisk mot skaldjur...speciellt stora...



Tycker även att ert jaktbyta på väggen var det allara finaste någonsin.



Sedan vill jag se bilder från efter festen...banne mig

2008-09-14 @ 16:46:39
Postat av: ToaTirr

Stavningen försämras också när ordet skaldjur finns någonstans i texten...

2008-09-14 @ 16:48:10
Postat av: Lullan

Attans att man missa festen! Men det blir väl fler gånger!!? Jätte fint dukat!=)Du e duktig du...

2008-09-14 @ 19:45:45
Postat av: Annie

Lullan: Det tar jag som ett löfte att du och T närvarar vid nästa kräftskiva! :)



Tirr: Jaktbytet är en av de berömda Hasselhöjdsälgarna, det krävdes en ganska lång och hård brottningsmatch för att fälla bytet.

Kan även tillägga att det var inte bara kräftor som åts under kvällen, även kall pizza från lokala pizzabagarna, tacopaj m.m. Så att man är allergisk mot skaldjur är ingen ursäkt! :)

Bilder efter festen kommer icke.



Kram på er!

2008-09-15 @ 08:11:30
Postat av: Tess

TACK för en hemskt rolig kväll! Jag tänkte även be dig om en liten sak... Den lilla ovala formen som det fanns tacopaj i är brorsans... om du har svängarna förbi Hällefors kanske du kan ta med den dit? De bor i mamsens o pappsens gamla hus. =) Kram kram!

2008-09-15 @ 12:12:54
URL: http://tezzys.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0