Lite uppdatering...

Kom hem från skolan vid halvtvå-snåret och värmde tacos ( från igår, hade besök av lilla E) och slängde mig i soffan med tacos, fjärrkontroll och dator i högsta hugg. Så nu, ca. 1,5 timme senare är jag uppdaterad och klar på nätet och har säkert omedvetet snappat upp en massa matlagningskunskaper eftersom jag haft på BBC Food i bakgrunden...
Successful multi-tasking.
 
Just nu, i skrivande stund, försöker jag övertala mig själv att gå ut på promenad och möta H som kommer från jobbet om dryga timmen. Och det ska jag, strax, måste vila en smula bara... :)

Får försenat födelsedagsbesök ikväll också, syster med man. Trevligt!

Ska vila ögonen lite nu...

Hörs!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0