Guten morgen!

Har sovit som ett litet barn i natt, skönt efter helgens bravader. Har inte ens vaknat av att nån katt klöser i sängbotten för att bli utsläppt... Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Det är annars ett fenomen som brukar störa nattsömnen, det enklaste vore väl och släppa ut kattskrällena innan man lägger sig men det blir inte alltid så. Då blir det istället väckning vid halvfyra-snåret vilket är förenat med livsfara eftersom man är nästintill sovande när man snubblar nerför trappen till ytterdörren, har dock inte resulterat i nåt benbrott eller kullerbytta än.

Just nu har jag precis käkat frukost och kollat den sedvanliga bloggsvängen så planen för resten av dagen är att försöka komma på vad jag ska säga om boken jag ska in på seminarium om i eftermiddag samt bege mig ut på en skruttur med mr Hund. Vid två halv tre styr jag kosan mot Örebro... Ska försöka få tag på L nu också och höra om hon är hemma i eftermiddag kväll. Min kära sambo fick nämligen nån snilleblixt i lördags och shoppade två Björnjägar-tavlor på Blocket av nån snubbe i Örebro. En mångfacetterad man min H, konsthandlare till och med! Så L har blivit skickad att hämta fyndet och idag tänkte jag plocka upp dem hos henne...

Så då vet ni!

Tack för mig hej! 

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0