Gräsänka

Om några timmar blir jag gräsänka när hubbyn drar iväg till Finland och spanar rally över helgen. Kanske får man nån fin liten present från tax-freen på färjan??? En flaska Burberry Brit skulle jag inte tacka nej till. *blink blink*

Själv så ska jag ta en tripp till metropolen Karlskoga tillsammans med en gammal vapendragare för att hälsa på en annan gammal vapendragare + barn. Brukar bli en massa roligt skitsnack och alldeles för mycket fikabröd på dom träffarna. I like!

Igår chockade jag mig själv och åkte på Friskis och Svettis med syrran. Har inte tränat på det sättet sen jag flyttade ut i skogen tror jag men fan va gött och ta ut sig. Dessutom orkade jag mer än vad jag trott, orkade hela tiden faktiskt om man nu får vara lite skrytig. Antar att det är mina ständiga promenader och nån liten springtur mellan varven som faktiskt gett resultat även om det inte känts så förut. Räknar med brutal träningsvärk framåt dagens slut och i morgon, härligt! På söndag är det dags att röra på valkarna igen. Ska försöka vara disciplinerad och gå 2 gånger i veckan i fortsättningen, betalade in terminsavgiften igår för att få ytterligare en sporre att gå dit och sen så är det ju så att jag mår som bäst när jag får röra på kroppen det är bara det att man är så förbannat LAT alltför ofta.

TREVLIG FREDAG på er!

// A


Kommentarer
Postat av: Karin

"Rekommenderad användning - Dagtid"

Fniss...;)

2008-10-04 @ 19:51:10
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0