FN-dagen

FN-dagen idag alltså, har varit på föreläsning om mänskliga rättigheter med Röda Korset på Pihlskolan. Hela förmiddagen vigdes åt detta och efter lunch var det dags för lov för eleverna, en hel vecka. Blir ju ett slags lov även för mig men diverse skoluppgifter samt jobb kommer att uppta min tid nästa vecka.

Veckan som gått har, som vanligt, rusat förbi. Har bl.a. hunnit med att leda en helt egen engelsklektion i 90 minuter. Och, ja, jag överlevde! :) Har tränat också, Friskis såklart...

I helgen är schemat fullspäckat. Idag ska vi på galej i Bovik (ska strax fräscha upp mig själv, kanske är bäst när man ska visa sig ute bland folk...) och i morgon åker jag och gamla klasspolaren L till Karlstad för att sammanstråla med ytterligare två pinglor från gymnasiet. Ser mycket fram emot det!

Nä, det var allt för tillfället! Måste lägga på ett kol om jag ska hinna med allt innan det är dags att åka till Bovik.

Ha're gött!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0