Starter kit

Hos Anna (som jag kikar in till var dag...) fann jag något som hon hittat hos Beautifulones som i sin tur hittat det här. Vad var det jag hittade då? Jo, följande;

"Seth Cohen gör ju ett "Seth Cohen Starter Kit" i ett avsnitt av OC, innehållandes skivor med Death Cab, Bright Eyes, någon jag inte kommer ihåg, samt filmen The Goonies."

Sedan följer i alla tre bloggar beskrivningar av hur deras egna Starter Kits skulle se ut... Så jag ska inte vara sämre! Det här är vad jag kom på så här rakt upp och ner...

Hazel's Starter Kit;

Skivor;
The Cranberries - No need to argue
Roxette - Joyride (för nostalgins skull)
Säkert! - Säkert!
Sheryl Crow - Sheryl Crow
The Cardigans - Long gone before daylight

Filmer;
The Commitments
Störtkär
Notting Hill

Deerhunter
Heartbreakers

Böcker;
Svinalängorna - Susanna Alakoski
Underdog - Torbjörn Flygt
Vad som helst av Marian Keyes.
Jenny, En komikers uppväxt & Ett ufo gör entré av Jonas Gardell
Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams

Jag gör som ovannämnda bloggerskor och frågar; Hur skulle era Starter Kits se ut?

// A

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh vad roligt att läsa din lista, vi hade ju några gemensamma nämnare dessutom =)

kram!

2008-05-21 @ 16:50:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0