Snart grillning...

KANONVÄDER! Gött, gött, gött. Varit ute hela dagen, har lyckats få lite färg, närmare bestämt röd. Blir inte bättre än så, förutom alla nya fräknar som dyker upp... Har skavsårsblåsor i nävarna eftersom jag har krattat, krattat och krattat. Kul, nej. Har målat också och varit ute och skruttat med vovven. Han tycker inte det är nåt vidare nu tror jag, liiiite för varmt, flåsar och flåsar....

image39
Mycket uppfinningsrik hund, skönt och svalt i egenhändigt grävd grop.

Tog lite bilder igår när vi promenerade till postlådan, en nätt liten tur på cirka 25-30 min. Nerförsbacke hela vägen till lådan vilket såklart innebar en BRUTAL uppförsbacke från lådan, tar bra på döfläsket. :)

image40
Gonzo, alltid steget före.
image41
Eine schönes utsicht!

Nu ska jag hoppa ( japp, hoppa!) in i duschen, svabba av mig den värsta smutsen. Sen är det bara att vänta på H som är på väg hem från rally, för att sen fräsa iväg till byn för att grilla! Gott! Lite kall, guldaktig och kolsyrad vätska ur burk kommer med största sannolikhet inmundigas!

Tack för mig hej!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0