Hey!

Hallå, hallå... jaha, då har bloggen blivit flyttad till någon ny sorts plattform. Inget man märker av som läsare, ser lite annorlunda ut för mig när jag loggar in på mitt konto bara... Aja.

Helt otroligt att det bara är ett par veckor kvar i skolan, 2 år i skolbänken avklarade, 2,5 kvar... Tiden rusar verkligen iväg, på både gott och ont...  Sista två veckorna nu blir det PM-skrivning i par. Jag och en mycket trevlig Arboga-tös ska ta oss an Israel/Palestina-konflikten. Än så länge känns allting mycket oklart, mycket turer hit och dit men den 5/6 är jag/vi förhoppningsvis experter på detta område! Fick reda på resultatet på senaste tentan idag och det blev G, skönt att slippa resttenta! Gäller bara att klara av PM:et nu och sen är det loooov! Eller nåt, ska ju jobba, men ändock. Ska ju iaf bli skönt att få en normal (vad som nu är normalt) lön istället för de där ynka kronorna från CSN.

Tog långpromenad i skogen med vovven idag och höll på att få hjärtsnörp. Stannade vid en sjö för att han skulle få dricka och plaska lite och så lyckas han fastna med benet mellan två stenar i vattnet, PANIK! Kastade mobil och vantar rätt i en myrstig (upptäckte jag sen...) plumsade i och till slut lossnade benet... Puh. Såg framför mig att jag skulle få bära hem nästan 50 kg hund med brutet ben i famnen. Äventyret slutade med blöta fötter (tack o lov att det var intill strandkanten...) och aningen förhöjd puls.


Minuten innan livräddningsaktionen...

Nu ska jag spendera eftermiddagen med Susanna Hedenborg och Lars Kvarnström, eller i alla fall boken de skrivit...


Hoj!

// A

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjabba Annie! Fy vad otäckt med Gonzan, men tur i oturen att du fick loss benet så snabbt och på egen hand. Usch, usch, usch! Ja du, bara några veckor kvar på denna termin... Guuuud så skönt! Hoppas bara vi får härligt väder under sommaren ...

2008-05-21 @ 16:02:43
URL: http://jaysblue.blogspot.com
Postat av: Lina

Glömde säga GRATTIS till tentaresultatet. =)

2008-05-21 @ 16:03:44
URL: http://jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0