Go' morron, go' morron!

Precis ätit min gröt och dricker nu mitt kaffe. Ska strax packa ihop mina små skolböcker och bege mig iväg till den stora staden Örebro! MYCKET spännande! :) Ska börja delkurs 4 på Historia A och idag vankas det föreläsning om bland annat 1:a världskriget och mellankrigstiden. Har betat av ganska många års historia på tre delkurser nu under våren och delkurs 4 handlar om 1900-talet och fram till vår tid. Lite korvstoppning måste jag säga, har ca. 56 miljoner saker som flyger runt i huvudet... Men det kanske är det som är meningen med en A-kurs på uni, en bred överblick. Intressant är det i alla fall om än en smula överväldigande med all info på en gång.

Men nu till något helt annat... Såg på trailern till Desperate Housewives igår att en tornado sveper in över Wisteria Lane. Ja, vad säger man? Vart ska det sluta i den serien? Sitter bänkad klockan nio ikväll....

image34

Ha're gött idag!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0