Fredag

Jaha, vad händer idag då? Inget världsomvälvande skulle jag tro, blir väl det vanliga... Plugga, dammsuga kanske, köpa mat... Ska försöka få iväg en H&M-beställning också, var inne igår och kikade på allt jag lagt till i önskelistan och väldigt mycket var utsålt! Hurry, hurry!

I övrigt blir helgen lugn, ska sätta tänderna i Israel/Palestina-konflikten och försöka få en helhetsbild tills på måndag då vi börjar skriva. AAAH!

Just det, läste här att det skulle bli cupcakes-bakning idag och det låter ju som en utmärkt idé så det blir det nog för mig också!


Läskiga cupcakes! Lovar, mina är inte giftiga... :) (Bild från www.nataliedee.com)

Ska även bege mig ner till byn idag och försöka ragga upp nån som har lust att ta en kopp på Kringlan.

Ooops, hör misstänkta jamanden från nedervåningen nu, kan det vara en katt som kommit in med sitt jaktbyte? Måste kolla... Japp, varit ner o kikat nu, ett stycke ödla hade Tudan lyckats fånga. Mysigt....

Ses!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0