Soft söndag

Ryssland vann alltså, nice för dom eftersom det var första gången. Men nog var Charlotte P bättre? Rysslands bidrag kändes väl mer eller mindre som en rip-off på One Republics Apologize. 18:e plats var väl kanske inte riktigt välförtjänt...  Tur att Norge höll de nordiska ställningarna, blev dom 5:a eller var det 6:a? Spanien och Frankrike var ju lite småkul, gissar på att Spaniens bidrag kommer spelas flitigt på diverse dansställen i sommar, koreografin var ju underbar! :) Chiki chiki. Känns som att både Spanien och Frankrike kan ta ut svängarna ordentligt i Eurovision, för om  jag inte är helt ute och cyklar så har de väl direktkvalificering till finalen? Jaja, nog om det...

Igår var vi på folkrace i Tyfors och sen vidare till Hyttsjöboa i Strömsdal för en delikat måltid... Coolt ställe det där, kombinerad affär, frisör och restaurang mitt ute i bushen. Åk dit! :)

Åker strax ner till byn och intar lite glass på Neerings, är ju perfa glassväder idag, och ikväll blir det bio i Hällefors, Varg med bl.a. Peter Stormare. Väldigt spännande! :) Lagom soft avslutning på helgen och skönt att ta det lite lugnt inför nästa vecka som med största sannolikhet kommer bli rätt hektisk med nattjobb, PM-skrivning, kurspartaj, klippning, flytthjälp och som en fin avslutning på veckan; klassfest med avgångsklassen från 9:an på lördag! Kul!

 
(Bild från www.neerings.se).


Just det, är ju mors dag idag, GRATTIS alla mammor!

Tack för mig hej!

// A

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena!

Ha det så kul på Lördag, jag skulle dit igentligen. Men har fått förhinder, så du får hålla ställningarna istället för mig!! Ha det!

2008-05-25 @ 21:37:23
URL: http://gladgooging.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0