Att bryta ihop och komma igen

Äntligen är tentan ett minne blott... Ja, tills det är dags igen iaf, eller om man får underkänt... Men det borde väl inte vara nån fara. Tror jag, hoppas jag. Har lyckats klara en (j*vla) resttenta också, tredje gången gillt!
Tentan är också en av anledningarna till att det varit mycket stillsamt här... Men nu så!

Helgen har inte bjudit på några spektakulära händelser i övrigt, lyckades få till en grillpremiär tillsammans med familjen G/A och svärfar igår. Gött. T.o.m. utemöblerna åkte fram men det blev tröja på efter en stund, inte speciellt varmt ute! Men bor man i Sverige får man fasen ta varje på varje tillfälle man får att grilla ute och sitta i sina utemöbler eftersom vintern är så satans lång.
Just det, kollade på hockey i lördags också... Eller, kollade och kollade, hockey har väl aldrig varit nån stor passion, det var snarare pizzeria-käket vi åt som lockade. :)

Nu ska jag gå ut och leka Ernst K i trädgården! Så förtjusande ekvilibristiskt och alldeles bedårande underbart! Och barfota ska jag vara!!!

Hoj!

// A


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjabba Ernst! =)Skönt att tentan är över... nu får du njuta av det vackra vädret. Promenaden i Björkskogsnäs hoppas jag blir av någon annan gång, inom en snar framtid ändå.
Hej å hå.. bye bye..

2008-05-05 @ 15:20:56
URL: http://jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0