Attachings

Kvällspromenad i kvällssol = fästingattack. Eller, attack kanske är ett starkt ord för att beskriva upplevelsen men det var allt annat än trevligt att upptäcka en fästing, som dock inte bitit sig fast än, på sig själv. Vidriga små djur som inte fyller någon som helst funktion annat än att ge en massa bekymmer. Var inte heller så trevligt att bli jagad av ilskna insekter sista biten på promenaden, började springa och vifta med tröjan som en tok till och med. Mycket obehagligt. Men, allt ska väl inte gå smärtfritt jämt. Lyckades i alla fall få upp värmen i kroppen och flåset, bra medicin mot bilringar. Svalde en fluga också men jag antar att det är bra med extra proteiner, väldigt GI.
 

 
  
 


För övrigt så har dagen inte bjudit på några stora sensationer. Har ätit lunch på Svensken & Dansken tillsammans med Frisörskan och gänget, besökt centralorten Hällefors samt gjort ingenting. Nu laddar jag mentalt för att jobba, börjar 21.15, så vad passar bättre än en stund med Ernst kl. 20? Förhoppningsvis hinner jag även få en skymt av min hjärtevän innan jobbet, har jag otur så kommer vi missa varandra med minsta marginal. Men det kan ju vara skönt att längta ibland också...

Hoj!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0