Blivande racer-drottning?

Hemkommen från 30-årskalas på Sundsta Säteri för en liten stund sen... Är ganska trött i ögat, sänggång vid halvfyra-snåret i natt och sen upp vid åttadraget i morse, var lite rastlös! Har glidit runt och haft det gött mest hela dagen idag, klappat lite hundar, ätit lite frukost...
Dagen igår började med biltävling/folkrace kl. 14 för alla festdeltagare, sen middag och efter det röj fram till på småtimmarna. Inte konstigt att man är lite spak idag! :) Lätt det roligaste jag gjort på länge. God mat och dryck, bilrace, ett suveränt värdpar och en mängd trevliga, goa och glada människor. En svårslagen kombination!

Lite pics;

Kära H på startplattan ( längst till höger) inför sitt första heat, ett heat som slutade med snurr i första kurvan och en andraplats i slutändan... Lite överladdning kanske? :)

H lyckades få punka på ena framdäcket i sitt sista kvalheat, harvade runt i drygt ett varv med punka innan däcket till slut flög av i sista kurvan! Kom i mål på andra plats ändå, starkt jobbat! Trägen vinner...

Miss Hazel in action i Svarta Faran på banan. Lugnt och städat. :) Var helskakig, nervig och kissnödig inför första heatet men det var inte alls som jag tänkt mig utan bara enormt kul. Hade dock stora svårigheter att se ut genom vindrutan i början eftersom det var lite uppförslut och för att man var stumt fastspänd och hade världens största ratt i nävarna!

Ser ganska skeptisk ut... Hur ska detta gå!? I mitt första kvalheat var jag lagom smart och försökte dra iväg på trean i starten, var 100 % säker på att ettan var i, men icke! Kanske inte ett av mina ljusaste ögonblick, typ IQ fiskpinne... :) Smällar man får ta, fast ganska pinsamt, stå där och försöka "hosta" bilen framåt...

Försökte vara lite seriös och ta en fin parbild... Verkligen lyckat försök, ser ut som jag har en galning bredvid mig! :)

Var tvungen att föreviga vår nattliga boning i natt när vi kom hem och skulle sova vid halvfyra-tiden. Eget älghorn och allt!

En bra helg! :) Är mycket tacksam mot M, U och alla andra inblandade!

Nu ska det bli otroligt skönt att sova i sin egen säng...

Tack för mig hej!

// A


Kommentarer
Postat av: Lina

Fräsiga bilder, Räcerdrottningen. :) Kul att ni hade "a fabulous time" in Estocolmo. Vi hade en lyckad lördagskväll också. Tjo å hej.

2008-06-16 @ 00:48:30
URL: http://jaysblue.blogspot.com
Postat av: Anneliii

Vilken motorbrutta!=) Roliga bilder, du fångade ögonblicket! Blir det karriär av detta tror du? Kramar A

2008-06-18 @ 12:52:57
Postat av: Hazel

Japp, siktar på att nå racingbranschens toppskiktet inom ett år :)

2008-06-18 @ 13:42:23

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0