Bokmal

Hade nu tänkt komma ikapp med mitt läsande eftersom det blir alldeles för lite av det under resten av året då man sitter med snoken i böcker av typen Svensk Universitetsgrammatik eller Becoming visible - women in European history. Gjorde därför slag i saken för några dagar sen och beställde ett gäng pocket från www.adlibris.com. Pocket är bra, billiga och lätta att ta med, gör inte så mycket om de blir kantstötta...
Följande litterära verk slog jag till på;
 
 Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl
Dagens muffin av Johan Wistrand ( Ok, kanske inte en skönlitterär bok men muffins är gott!) :)
Brunstkalendern av Emma Hamberg ( Spännande titel!)
Svampkungens son av Marie Hermansson
Är det någon där? av Marian Keyes ( Marian, min favorit.)
Mig äger ingen av Åsa Linderborg

Nä, dags att fatta snabeldraken och få bukt med allt hund- och katthår!

Frid!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0