Sen sist

Ledig dag idag, härligt härligt. Speciellt med tanke på att jag jobbade dubbelt igår, mycket trevligt att ta sig en liten sovmorgon. Har jobbat hela helgen så det har inte hunnit hänt så mycket spännande saker. Lördag förmiddag skulle ha vigts åt långpromenad men det blev en kortare tur och sen korvgrillning i skogen. Bara att knalla ner i skogen här, tända en luffarkamin och tälja grillpinnar. Det är livet.


Var så härligt väder när vi var ute och skruttade i lördags förmiddag så självklart fick Fonzon agera fotomodell.

´
Näsan i vädret. :)


Mina grabbar.


Ser ni att Älvestorp skymtar där nere mellan träden? :)

Idag blir det lugnt, är lite småförkyld (vilket jag varit sen i lördags), lock i öronen titt som tätt och den eländiga rethostan jag hade tidigare i höst har kommit tillbaka. Ska lyxa till det riktigt idag och käka pizza, en av de sista på länge. 2009 blir förhoppningsvis ett mycket slankare år än vad 2008 varit.

Nähä, ska försöka sparka upp min andra hälft ur sängen och åka ner till Hyttan och inta frukost och sen ta en promenad.

Ha're!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0