Fredagen i bilder

Var ju som bekant till Lindesnäs i fredags, kul som fan! Speciellt med tanke på att jag hade sällskap av min gamla vapendragare Fröken H! Vi slapp regn men blev attackerade av en miljard knott istället, men det var det värt!  

Halv fyra i fredags eftermiddag plockade jag upp H i Hällefors för att bege oss till den mytomspunna dansen i Dalaskogarna. Vi gjorde ett pit stop här;


... inmundigande av kebabtallrik på Restaurang och Pizzeria Jägaren i Fredriksberg...

Sen bar det av på riktigt!


Vi var först väldigt skeptiska angående vädret, befarade spöregn, men förvånansvärt nog möttes vi av detta ju närmre målet vi kom. Blått, inte grått, gött!


Eftersom vi detta år hade en buss att sova i så blev vi placerade på husvagnscampingen, värsta lyxen, eller nåt!

 
Fröken H visar interiören i "husbussen"...


 
Lindesnäsmodet 2008, blött i gräset, regnpjuck på!


Fröken H gör sig fin inför stundande dans.


Grannarna...


Fröken H brukar extraknäcka som abbedissa för att få lite extra stålar i portmonnän.


Rydell & Quick var där... Dom har man ju aldrig sett förut, ehrm, *blink blink*. Folk var som galna i publiken, så fort de drog igång en AC/DC-dänga eller liknande hade man en hel publik av tvåmeters-killar som hoppade på en...


... och här är vi i publiken, ihopmosade och försöker se snygga ut på kort. Tror minsannn att det är Rudolf med röda mulen till höger. :)


Inge camping i Lindesnäs utan macka med skinkost dagen efter. :) Man är väl en sann gourmet.

Nästa år hoppas vi på att alla de som bangade eller var upptagna i år skärper till sig och följer med!

Tack för mig hej!

// A

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken helg! Abedissa, jajjemän!

2008-08-12 @ 19:15:36
Postat av: Fröken H

Förresten, jag ser ju inte helt nykter ut på Rydell och Quick kortet. Och mer förresten, tur som fan att du inte kan lägga upp nån slags videoklipp. Hagge måste ju ha dött av skratt när han såg dom. Och ännu mer synd är att jag varken har bild, eller ännu hellre ljudbevis av när Tant A väckte hela campingen med sin ehum "harkling" morgonen efter festligheterna.

2008-08-13 @ 01:14:31
Postat av: Hazel

Ja herregud, vilken helg! :) Jag kan säkert lägga upp videoklipp men valde att inte göra det, av förklarliga skäl, haha!

2008-08-13 @ 09:22:59

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0