Hazelhill International Airport (HIA)

Ja det är fasen inte alla som kan stoltsera med egen flygplats hemma på farmen. Men det kan jag!
Låg på landningsbanan och filosoferade en stund i solen idag tillsammans med Gonzo, a.k.a. Hasselhöjdsskräcken.

image14
Gött.                                                                                                                                           Bild: Privat

Nu ska jag studera.
Eller kolla på "All Access - Hollywoods Shortest Marriages" på Vh1. :)

// A

Kommentarer
Postat av: Lina

Tja! Trevlig flygplats!!! Nästa gång jag flyger ska jag försöka se till så jag kan flyga från er flygplats i stället... det är ju lite närmare än att åka till Stockholm... hihi.. Kanske billigare med parkering hos er också? =) Tjingeling...

2008-04-14 @ 17:19:32
Postat av: Anonym

Shit vilka möjligheter som finns där...

Jag skulle satsa stenhårt på en tuk-tuk bana!

2008-04-14 @ 21:57:18

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0