BBC-food-junkie

Jag är beroende. Av BBC Food. Ack vilken underbar tv-kanal. Det kan ju tyckas att det inte är ett dugg spännande eller intressant med ett gäng engelsmän som lagar mat ( de är ju annars rätt (ö)kända för att INTE laga till delikat mat; friterad korv, friterad allt), men jag är fast. Ett tag var det nästan det enda jag såg på, på senare tid har jag lyckats lägga band på mig. Får inte bli för mycket av det goda!

Nedan är tre av mina favoriter på BBC Food;

image7            image8            image9
Ainsley Harriott                               James Martin                                  Rachel Allen

 Ser man på BBC Food blir man hungrig, inte konstigt att man ständigt springer och kollar i kylskåpet och skafferiet om något nytt och smarrigt uppenbarat sig. Vilket det oftast inte har...

Knäppt? Ja, lite kanske.

Alla bilder från www.bbc.co.uk/food

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0