Ah, tisdag!

Helgen var underbar och välbehövlig med goda vänner, god mat, nöjen och själavård. Var ett skönt gäng brudar som röjde loss på Järntorget, sjöng Singstar så rutorna skallrade, skvallrade, skålade och skrålade. Tack, ni är BÄST! Mer såna här träffar!

Just nu pluggas det, Skolklassen som ett socialt drama. Låter väl spännande? Och det är det! Snubblade över följande citat;

"Människor kan endast förstås i relation till andra människor. Det är i förhållandet mellan människor som de viktigaste uppväxterfarenheterna ligger."  (Rita Liljeström (1992), Uppväxtvillkor, Stockholm: Liber)

Ack så sant.

Nej, tillbaka till kolgruvan (läs kurslitteraturen). Kanske bjuder på lite bilder från den fantastiska weekenden i Örebro inom en snar framtid... :) Just nu är jag inte överens med kamerakabeln men det reder förhoppningsvis upp sig...

// A

Update: Nu är jag och kamerakabeln överens men det blir inga bilder förrän jag klurat ut hur man gör för att ta bort röda ögon. För inte vill jag framställa mina kära vänner som ett gäng rödögda monster!  Så vet ni... :)


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0