Just nu

Högst upp på prioriteringslistan står att sätta sig in i höstens kommande studier, något jag förträngt ganska länge nu. Skolan känns väldigt långt borta just nu, men snart kommer plugget hänga som ett regnmoln över mig. Eller, så går det kanon och man glider igenom höstterminen som på en räkmacka. Eh. Största bekymret just nu angående pedagogik C är att man behöver en skrivpartner till uppsatsen, och det har jag ingen. Men, har ju mottot; "det löser sig" så... det blir nog bra till slut. Nästa bekymmer blir att klura ut något att skriva om, jag har ju, som sagt, förträngt min karriär som student så gott som hela sommaren...

I väntan på att allt ska lösa sig så jobbar jag vidare ett par veckor till och nästa helg är det fjärde helgen på raken som spenderas på jobbet. Men vad gör man inte för lite kosing! :)

Just det... Var ju på Formens Hus i Hfs med Lew och Low förra veckan, började byggas 2002 (eller?) och först nu, 2009, satte jag min fot där. Man kan ju faktiskt turista hemmavid...  Avslutade sen med en kebabtallrik på Espana och en sväng till Hyttan och Måltidens Hus och Grythyttans Qwarn. Very touristy. :)






Häpp! Lite bilder från 50-tals-lägenheterna!

Sådärja, då har man snart spenderat halva förmiddagen på diverse bloggar och på bloggande... Dags att ta sig i kragen!

So long!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0