Summering

Söndag kväll, lite sliten. Blev en mer aktiv helg än jag (vi) planerat. Var ju till Murstensdalen igår och frilufsade och på kvällen blev det pizza, Körslaget och poker hos vänner. Å vem vann pokern? JAG! Gött med lite kosing i plånkan. Idag blev det jobba, lite otippat... Har rumsterat  runt hela dagen och möblerat om på jobbet och bra blev det! På vägen hem från jobbet fick jag rycka ut och jaga en hund som rymt, mötte den på vägen glatt springande. Tur att jag kom på vem husse var... Efter ganska många om och men, vovven ville inte bli fasttagen, lyckades jag få fatt på jycken och stuva in den i bilen... Slutet gott allting gott....

Tenta i morgon, alltså blir det plugg ikväll!

Ha're gött...

// A


Kommentarer
Postat av: Anneliii

Ja, visst känner man att sommaren alldeles strax är här!:-)Man smyger ut i naturen mer o mer..desto mer sol och värme ju villigare att insupa den härliga friska luften *ler*. Hur har du det på sön? Kanske tid för en fika el pizza på eftermiddagen? Tess e ju i byn oxå.. Ja plingelingar! Björnkram

2008-04-22 @ 10:42:54
Postat av: anna

haha ja jag ska fortsätta blogga då..kan ju inte låta 16åringar hålla på och styra bloggvärlden..
lite "sjukt" att så unga människor som aldrig ens betalat en räkning ens fått så mycket "makt"..

kram på dig vännen!

2008-04-24 @ 09:14:32
URL: http://pyttis.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0