Projekt

Alltid kul att dra igång ett litet projekt. Dessa två stackare är mina senaste offer;

image25

Inte helt perfekt ytfinish! Bara och ta varmluftspickadollen och färgskrapan och sätta igång... Höll på hela, eh hrrrm, nästan iaf, dagen igår. Satt på en liten pall som en krum liten gumma och skrapade o skrapade... Lite färg och sen klart! Ernst Kirchsteiger skulle ha varit lyrisk!
Fortsättning följer...

Idag bär det av till Karlstad för lite shopping tillsammans med Lullan och lillan! Förhoppningsvis lyckas man hitta nån hyfsat snygg klädtrasa som täcker de värsta skavankerna så att man slipper skämmas när man ska ut o svänga sina lurviga i Falun. Någon slags alkoholhaltig dryck samt ett par pjuck står också på inköpslistan. Vi får se vad min ansträngda ekonomi tillåter.

Och nu, för att citera den store Anders Timell;
Tack för mig hej!

// A

PS. En liten hälsning till L; Det är på lördag, den 26:e, som Snyggingen fyller år. :) DS.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah, bra. Då är det dags att uppdatera min kalender. =) Ha skitkul i Falun, my friend! Later Dude!

2008-04-25 @ 14:54:01

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0