Dear mr Fibb

Måste såhär i efterhand medge att mina storvulna planer också gått om intet. Swedbankjoggen ställde jag in pga av ren lathet ( det var ju kallt och blåste ute för tusan! ) och sen kom förkylning som ett brev på posten. Kanske den där premiärvändan i löpspåret skrämde upp något sovande virus? Men, hav förtröstan, snoret har redan börjat sina så snart prövar jag grusvägarna här hemma i Höjda igen och jag är säker på att även du min gode Fibb finner löplusten åter bara våren kommer tillbaka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fibben

Ah....stärkande ord så nu lever hoppet åter! Löparskorna återfunna och nu väntar löpträningen. Imorrn kanske.....

Svar: :-)
Hazel

2014-05-11 @ 22:13:44

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0