Sovmorgon

Inte alls dumt! Ligger fortfarande kvar o latar oss i sängen. Violan har varit uppe o gymmat en sväng men det verkar ha slitit hårt på henne för nu tar hon en liten tupplur här bredvid.

Igår var vi och hälsade på ännu en nykläckt polare till Viola. Mycket söt och ofattbart liten, var V verkligen så där liten? Hon framstår som fullvuxen (nåja, nästan i alla fall) i jämförelse. Ska bli roligt om nåt år eller så när de kan leva rövare tillsammans!

Eftersom lillpolarn är bosatt i Örebro passade vi på att ta en sväng på Marieberg också för att se om man kunde hitta nåt för presentkort jag fick när jag fyllde. Blev några champagneflöjtar och en leopardprintmössa (konstigt ord!). Eventuellt är det så att jag måste tagga ner lite med leo-mönstrat. Börjar bli lite mycket nu, Viola och jag ser ut som matchande pantertanter snart. Bara blåfärgat hår som fattas. Måste hitta ett nytt djurprint att tjata ut. Kanske flodhäst? Gris? Hackspett?

Hoppas ni får en fin fredag! Själva så har vi BVC, besök hos lilla A och fikabesök hemma på agendan. Just det, har blivit lovad trerätters av sambon också. Fint!

/ A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0