Värmeväxling

Inte helt otippat slog det till med åska så här på fredagen. En smygande och tryckande huvudvärk gav några hintar... Men, det är väl egentligen ganska välkommet. Senaste dagarnas tryckande värme har sugit energi...

Har hänt roliga saker i bekantskapskretsen idag. En ny liten stjärna till pojk har äntligen bestämt sig för att titta ut. GRATTIS! Nu längtar jag ännu mer tills det är dags för egen del, är grymt nyfiken på den där filuren som skvalpar runt där inne!

En syster, två syskonbarn och en svåger jag inte träffat på länge har jag hunnit träffa idag också. Filuren i magen fick en direktimporterad body från Irland av ena systerbarnet som varit på den gröna ön i 8 månader. Perfa eftersom jag själv hyser varma känslor för just det landet.

Å så var det ju helg igen, gött!

/ A





Kommentarer
Postat av: tröölle

Hetter föll pööjk ändå....

2012-05-25 @ 22:21:22
Postat av: annelii

Yes, det blir härliga tider! ;)

2012-05-31 @ 12:16:45

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0